[ LUGOS ] all ssl apache

Stojan Rancic stojan at bofh.cx
Thu Aug 16 22:21:00 CEST 2001

Hojla Bostjan,

Thursday, August 16, 2001, 8:32:07 PM, si napisal:

> Pozdravljeni!

> Imam en web server, kjer bi rad da so VSE povezave preko ssl-a, se pravi tudi
> ce user napise samo http://ime.web.serverja da mu VSE vrze na https protokol...

> Zanima me kako bi to cim lazje in cim bolj efektivno naredil.

Za arhive, ce bo se kdo iskal :

Using mod_rewrite to re-direct http requests to https

Compile apache with the rewrite module as described above.

Add the following to the httpd.conf:

UseCanonicalName Off

#############################
# Mod rewrite stuff
#############################

# rewrite environment
RewriteEngine on
RewriteLog /www/var/log/https_rewrite_log
RewriteLogLevel 1

# redirect http to https
# If you don't try to access https, then redirect to https
RewriteCond %{SERVER_PORT}      !^443$
RewriteRule ^/(.*)              https://%{SERVER_NAME}/$1 [L,R]

If you add any virtual hosts, you also need to add:

RewriteEngine on
RewriteOptions inherit

to each VirtualHost entry.

(iz http://www.kordy.dircon.co.uk/misc/mod_ssl.html)