[ LUGOS ] apache - ScriptAlias

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Fri Apr 6 14:40:46 CEST 2001

On Thursday 05 April 2001 13:56, you wrote:
> Apache konfiguracija ponavadi pride z aliasom cgi-bin, ki kaze na
> /$apache_home/cgi-bin. Ali je to problem, da tvojega ScriptAliasa ne
> uposteva.

Skoraj gotovo ne. Razen ce dvakrat napise
ScriptAlias /cgi-bin /pot/do/cgi-bin

Jaz bi se najprej preprical, ce Apache uporablja mod_cgi, ker je ScriptAlias
del mod_cgi. No, ce ga ne bi uporabljal, potem bi se ze apachectl start
pritozil, da ne pozna te direktive.

Kolikor vem, sam ScriptAlias ni dovolj, nastavit moras tudi

<Directory /pot/do/cgi-bin>
  Options +ExecCGI
</Directory>

Sicer pa priporocam http://httpd.apache.org in branje dokumentacije. Ce ti je
apache vsaj priblizno jasen, je online dokumentacija odlicna referenca.

Borut
borut.mrak at ijs.si