[ LUGOS ] BOOTP

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Wed Apr 4 12:17:55 CEST 2001

Damir Dezeljin wrote:

> rad bi bootnil PC iz LANa (DHCP / TFTP imam konfiguriran in mislim da
> deluje) . imam en PC, kjer je v biosu nastavitev "First boot device:
> LAN", drugi pa nimajo nic za nastavit v BIOSu (v teh PCih imam 3Com 905b
> kartice) ... kaksen nasvet zakaj mi ne boota iz lana oz. kaj moram
> naredit - rad pa bi bootnil IBM dos, katerega ze imam image.

Sicer s 3c905b se nisem pocel tega, ampak z veliko drugimi mreznimi
(3c509b, NE2000...) pa ze velikokrat.
V mrezno kartico moras vstavit EPROM ali EEPROM v katerega prej zapeces
ustrezen program. S konfiguracijskim programom (obicajno DOS) moras ta
EPROM tudi vkljuciti in BIOS na osnovni plosci bi moral prvo boot-at iz
tvojega novo pecenega EPROM-a na mrezni.
Razlicne mrezne karte podpirajo razlicne velikosti EPROM-ov. Obicajno pa
rabis za boot-programje 16kB (27C128), v redkih primerih 32kB (27C256).

Dve najbolj uporabljeni zadevi za generiranje EPROM boot-programja sta:

http://etherboot.sourceforge.net/
http://www.han.de/~gero/netboot/

Sam uporabljam Etherboot.

lp,