[ LUGOS ] debian upgrade

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed Apr 4 09:17:19 CEST 2001

On Wednesday 04 April 2001 09:03, you wrote:
> 'vi /etc/apt/sources.list'
> In dodas notri vrstico:
> deb-src ftp://ftp.si.debian.org/debian unstable main contrib non-free
> Potem 'apt-get update' in 'apt-get source postgres'. Nato
> 'cd postgres-7.0.3 && dpkg-buildpackage -rfakeroot -uc -us -b'.
> V top direktoriju kot rezultat dobis postgres_7.0.3-1_i386.deb ki
> ga normalno instaliras. Iz enega source arhiva lahko dobis vec
> .deb arhivov (primer: -dev itd).

Razen ce paket zahteva razne utilityje, ki jih ni v stable verziji (novo
verzijo deconfa itd.).

Jaz sem postgres sicer zbuildal na tak nacin, tudi 20010228 RELEASE postfixa
imam, ce koga zanima (mogoce bi pa moral naredit aptable arhiv nekje, ker
imam kar nekaj te robe :-).

Tisti, ki veliko uporabljate Debian, bi morali biti prijavljeni vsaj na
debian-user at lists.debian.org in debian-security at lists.debian.org. Na
debian-user recimo zves, kje se dobijo paketi, ki so potrebni za kernel 2.4
na potatotu, kje dobis backport openldap2, na debian-security pa so objave
advisory-jev in podobno. Zelo uporabno.

Aja, pa tole je itak treba imet v /etc/apt/sources.list:

deb http://security.debian.org stable/updates main contrib non-free

V bistvu sem se zdaj ze malo razpisal tudi na temo Markotovega binda. Bodi
dovolj za to jutranjo uro.

Borut
borut.mrak at ijs.si