[ LUGOS ] Prevec branja po disku v X-ih

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Apr 29 18:19:51 CEST 2001

Na 29 Apr 2001 13:46:34 +0200, je Grega Fajdiga zapisal:
> Pozdrav!
>
> V X Window sistemu vse skupaj deluje grozljivo pocasi, poleg tega pa je vse
> prevec branja/pisanja po disku. Imam 128 MB veliko swap particijo.
> Konfiguracija kiste:
> P200 MMX
> 32 MB RAM
> ATI 3D Charger 2MB
> RedHat linux 7.1
>

> Program free ne kaze velike porabe swapa. Ce zelite lahko na listo posljem
> tudi konfiguracijsko datoteko od X-ov.

Kolikor jaz poznam zadeve ti ni prave pomoci. Get A LOT more RAM.
128mb za kolikor tolikor normalno delo...
Aja, pa probi do skrajnosti oklestit vse procese, ki tečejo.

zdi se mi, da je to predvsem posledica tega, ker ima pač vsako tele od
programa svojo grafično (widget) in vsako drugo knjižnico.. the beauty
of choice ima tudi svoje drawbacke...

Lep Pozdrav
Andraž Tori