[ LUGOS ] Linux instalacija

peter petelinšek peter_petelinsek at hotmail.com
Fri Apr 27 17:51:23 CEST 2001

>I. Preparticionira¹ disk, tako da ustvari¹ novo
>particijo (kakih 10MB) in nanjo mappa¹ /boot POD 1023
>cilindrom. Shema:...

Hvala za izèrpen odgovor.
Odloèil sem se za navedeno varianto.

S pomoèjo System Commanderja sem med C in D particijo ustvaril 15 MB veliko
particijo \boot, ter se vrnil na instalacijo Linuxa.

Tokrat pa mi je raèunalnik vrnil drugo napako in sicer:

SWAP PARTITION :NO FREE PRIMARY

Ponovno sem reštartal mašino in poskusil s System Commanderjem narediti
particijo swap. To mi je tudi uspelo (imel sem \boot in \var, vendar pa mi
je System Commander ni dopustil narediti še ene paricije (Linux Native) na
preostanku diska.

Skratka: èe prav razumem je zadeva takšna, da mi raèunalnik dopusti narediti
zgolj 2 dodatni particiji (nimam pojma zakaj???)

Èe ne bo šlo drugaèe, bom NTFS particijo (extended) prestavil na konec
diska, med C in D pa bom umestil \var in \   ????

Prosim za pomoè

Upam, da nisem naklestil preveè neumnosti...

Lp

Peter