[ LUGOS ] krn. 2.4.2 & PCMCIA

GM creative at amis.net
Fri Apr 27 17:09:01 CEST 2001

At 14:01 27.04.2001, you wrote:
>ok. config file uporablas stare? iz 6.2?
ne ...

 >Prevedes jedro, potem pa se zadnje pcmcia-cs, cisto enako kot pod jedrom
2.2.
 >Preverjeno deluje ;-]

Borut ..ne deluje ..vsaj v 2.4.2 ...
namestim distribucijo RH7.1 .. dam pcmca-cs v /usr/src/linux... skopiram se
driverje od wavelan v  pcmca-cs in vse skupaj skompajlam ..in napad
errorjev...  [ outputa nimam ker so tezili da rabijo internet pa sem poknil
nazaj RH6.2 ]
sploh ne prevede vsega ...  1 dan sem se spilal pa ni slo ..pa ce tudi dam
noter kernelove pcmcia pakete ne gre ...

kaj naj nardim da bi delalo ? govorim o wavelan2_cs.o in ne on wvlan_cs.o !

lp,
GM