[LUGOS] apache 1.3.14

Robert Ronta robert.ronta at tele-cable.net
Wed Apr 25 23:09:12 CEST 2001

Zivjo!

> Ko hocem na linux RH 6.1 instalirati Apacha 1.3.14 mi ta javi napako :
> ERROR : COULD NOT FIND ANY OF THESE C COMPILERES
> ENYWHERE IN YOUR PATH : gcc cc acc c89
>
> Mi lahko kdo prosim razlozi kaj to pomeni in kako to odpravit !!!

V prevodu: 'Napaka: Ne morem najti nobenega od navedenih C compilerjev (gcc,
cc, acc, c89,...) v pathu.'
Ce povem se bolj po domace... ce bi rad scompilal oz. prevedel izvorno kodo
tako, da bo iz nje nastalo nekaj delujocega, tki. program, bos moral imeti
orodje, s katerim bos to naredil. In ti tega orodja nimas (gcc, cc, acc,
c89,...), ali ga pa imas, pa ti v /etc/profile manjka vrstica, kjer pise kje
se ti compilerji nahajajo.
Dovolj razumljiv odgovor?

Zdi se mi, da se ne bom prevec zmotil, ce napisem, da obstajajo tudi
binaryji oz. ze prevedena izvorna koda Apachea, za cigar instalacijo ne
potrebujes nobenega od omenjenih compilerjev.

-r