[LUGOS] apache

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Wed Apr 25 22:45:32 CEST 2001

> Zanima me, zakaj je datoteka srm.conf-dist prazna ob namestitvi apacheja ?
Zato, ker so po novem vse nastavitve v httpd.conf

> V datoteko srm.conf sem vpisal
> DocumentRoot /
To je zelo, zelo, zelo nevarno. Na ta nacin si izvozil vse datoteke, kar
jih imas na racunalniku, vkljucno z /etc/passwd, kar pomeni, da ti lahko
nepridipravi vdrejo v masino na cel kup lahkih nacinov.

Zelo mocno ti svetujem, da ta nastavitev spremenis, recimo

DocumentRoot /var/www

index.html, ki bi ga potem dal v /var/www bi bil se vedno viden po celi mrezi.

> z te strani naredim link na neko txt datoteko v /root/Desktop/ mi
> Apache javi napako Not Found.
kaksno povezavo? HTML povezavo v index.html datoteki, ali simbolicno povezavo
v direktoriju?