[ LUGOS ] Tezava z zaslonom pri bootanju

Danilo Godec danci at server.kibla.org
Tue Apr 24 13:37:11 CEST 2001

On Tue, 24 Apr 2001 fridolinx at email.si wrote:

> Moj problem je sledec.
> Uporabljam distribucijo Caldera 2.6

Caldera ___________ 2.6 !?

Caldera je podjetje, distribucija pa je lahko npr. OpenLinux, eDesktop,
eServer, ... S tem da nobena od meni znanih še ni pri verziji 2.6 .

> Ce zastartam originalnega je pri zacetnem izpisu vse
> ok. Ocitno sem ga polomil nekje pri konfiguriranju
> jedra pa ne vem kje.

V lilo.conf zakomentiraj ali izbriši vrstico

message = /boot/message

ter pri tvojem jedru dodaj vrstico (ali samo parameter, če 'append'
vrstica že obstaja:

	append = "vga=0"

   D.

PS: Ne pozabi pognati /sbin/lilo po spreminjanju datoteke lilo.conf!