X-i se ne zazenejo

Robert Feri krneki10 at hotmail.com
Tue Apr 24 11:33:30 CEST 2001

Zivjo !

Ob zagonu X-ov se  mi ze prikaze graficno okolje s kurzorjem miske, potem pa
me takoj vrze nazaj v konzolo s naslednjim izpisom:

/root/.Xclients: /root/.Xclients-default: no such file or directory
/root/.Xclients: exec: /root/.Xclients-default: cannot execute: no such file
or directory

Teh dveh filov res nimam, nimam pojma pa kako so izginili, saj sem se vceraj
normalno delal na racunalniku. Kako naj sistemu dopovem, da naj spet kreira
tile dve datoteki.
Probal sem ze s setupom (RH7) pod Xconfigurations pa sel skozi vse
nastavitve se enkrat vendar mi je prepisalo samo datoteko XF86Config, ne pa
tudi izginjenih filov.

LP
Robert