[ LUGOS ] ping

Robert Ronta robert.ronta at tele-cable.net
Mon Apr 23 19:33:28 CEST 2001

Zivjo!

> To mi je dalo misliti, zato sem priklopil v LAN se eno linux masino in
win98
> tudi za to poje isto pesem... Drugace pa linux-linux pingi vsi delajo BP.

Res nisi pomislil na to, da bi zamenjal se kabel oz. vsaj konektorje na
kablih?
Meni se je pred casom v firmi usula mreza. Prejsnji admin, ki je mrezo
postavil, jo je postavil tako, da je resnicno cudez, ker dela (brez switchev
ipd.) Ker se mi ni sanjalo kako je vse povezano (hubi so med seboj oddaljeni
tudi po vec 100 m), sem se posteno nahodil preden sem ugotovil kako je vse
to povezano. In ko sem koncno ugotovil kako je zadeva povezana ter zadevo
prevezal tako, da bi vsaj teoreticno moralo delovati, je delovalo le na pol
(vedno sem dobil le 50% odziv pinga, aplikacija, ki jo poganjamo v firmi, je
pa delala z napakami oz. prekleto pocasi, kar res ni bilo sprejemljivo).
Cisto po nakljucju sem nasel en crossover kabel in odlocil sem se, da bom
zadevo preizkusil se na navaden nacin. Odrezal sem konektor in zadeva je
dokoncno 'utihnila'. Se enkrat sem odrezal konektor in zadevo vrnil v
prejsnje stanje. In kot po cudezu je zacelo delovati.
Res, obupal sem ze nad vsem. In ko sem zamenjal konektor, je zacelo
delovati. In se vedno deluje.

Pa se nekaj sem se spomnil... si preprican, da nisi katerega od kablov v hub
vklopil na input/output vhod, ki sluzi povezavi vecih hubov med seboj?

> PS: reinstall ni pomagal. Verjetno bom windowse zazipal in jih poslal
Gatesu
> po mailu nazaj :)

:)

-r