[ LUGOS ] Prevajanje jedra!

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Mon Apr 23 13:27:52 CEST 2001

On Mon, Apr 23, 2001 at 11:16:16AM +0200, Tomaz Toplak wrote:
> Mater si butasti!
> Zaenkrat se vecino uporabnikov racunalnika uporablja microsoft operacijski
> sistem!
> Fora je v tem, da se bo populacija linuxasev povecala samo ob medsebojni
> pomoci in te ti nisi pripravljen dat.
> Zelo mi je zal ampak ce nekdo pise na to listo mu vsaj poskusaj dat odgovor
> ne pa mu rec naj si nekje prebere, ker potem se hitro zgodi da oni cisto
> obupa in uporablja samo se windowse!

Dejansko sem te hotel spodbuditi, da preberi changelog
(/usr/src/linux/Documentation/Changes), kjer imas na enem
koncu zbrano, kaj vse ti bo nehalo delat, ko bos upgradal
z 2.2 na 2.4 kernel.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer