[ LUGOS ] Prevajanje jedra!

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sun Apr 22 23:18:59 CEST 2001

Yo!

On Sun, 22 Apr 2001, Tomaz Toplak wrote:

> Pojavi se mi tezava da kppp po instalaciji novega kernela ne dela vec!
> Javi neko napako!

A mi lahko poves zakaj hudica si sel sploh prevajt jedro? Od zdaj naprej
ti prepovedujem prevajanje jedra dokler ne preberes vse dokumentacije iz
/usr/src/linux/Documentation! Si razumel?

Red Had je prav posebaj za take kot si ti naredil oziorma prevedel jedro,
ki ima podporo za vse zive mozne variante strojne opreme, ampak ne, tebi
to ni bilo dovolj.

No, povej mi en tehten razlog zakaj si sel prevajat jedro. Samo enega!

Se nekaj, tisti, ki zna prevajat jedro, zna tudi po preklemanskih arhivih
postnih seznamov brskat! Torej? Na delo!

lp,B