[ LUGOS ] ping

Robert Ronta robert.ronta at tele-cable.net
Sun Apr 22 19:15:46 CEST 2001

Zivjo!

> What now? Zdaj sem ze res malo zgubljen... Kaj hudica ima povezava na
> net iz win
> masine z vsem tem?

Predlagam, da reinstaliras vse, kar ima zvezo z networkingom v Windowsih -
se najlazje bos resil problem - Network Neighborhood--desni klik miske
[Properties] in tam odstrani vse, kar imas nametano. Zadostuje le NIC
adapter ter TCP/IP protokol.

Jaz sem imel enkrat nekaksne cudne tezave - iz Win masine sem se lahko
connectal na kakrsenkoli nacin na Linux masino (telnet, ping, ftp, ssh,...),
obratno pa ni slo na noben nacin. Mislil sem, da je problem v Linuxu, pa se
je nazadnje izkazalo, da je edini krivec Win masina, ki je skoz javljala
socket error, ne spomnim se vec katerega. Reinstall 'networkinga' v Winsih
je pomagal.

-r