[ LUGOS ] ping

ljubo kreit at siol.net
Sun Apr 8 17:38:57 CEST 2001

Na win masini se trenutno povezujem na net. Ugotovil sem, da obstajata
dve 'stanji' glede na to, ce sem povezan na net ali ne.

- ce sem povezan lahko pingam iz linuxa vse tri IPje in iz win vse razen
192.168.0.3
- ce nisem pa lahko pingam iz linuxa samo 192.168.0.1 in 192.168.0.2 iz
win pa samo
  192.168.0.3

What now? Zdaj sem ze res malo zgubljen... Kaj hudica ima povezava na
net iz win
masine z vsem tem?

Ljubo