[ LUGOS ] FAX preko ISDN

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Sat Apr 21 16:30:24 CEST 2001

On Fri, 20 Apr 2001 ike at email.si wrote:
> Imam na=B9timam Asuscomov ISDNLink adapter pod Redhat 7.0=20
> (kernel 2.2.16-20) linuxom. Zanimama pa me, =E8e je=20
> mogo=E8e preko naprave po=B9iljati analogne fakse, in =E8e,=20
> kako.

Tole pa v LinuX ne bo slo dokler ne bo Asus spisal popolnega CAPI
gonilnika, ki bo vseboval tudi emulacijo analogne linije.

Glede na to, da tega layerja 90% firm ni spisalo, ker ni obvezen za CAPI
compatibility, niti za Windowse, kaj sele za Linux in vsi ponujajo zraven
svojih ISDN adapterjev tisti butasti RVS-COM, bos mogel tudi za Linux
najti kaksno 3rd party emulacijo, ki pa bo jasno, delala pocasneje.

Najboljse podprti modemi so od www.avm.de (Fritz! & company), ki se
odlicno obnesejo na Windozih in tudi za Linux so oni prvi spisal CAPI
driver.

ROk Krulec

Portoroz, 21.04.2001 @ 16:17