AUTH SMTP relaying

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sat Apr 21 14:34:41 CEST 2001

Zdravo.

Svoj Sendmail 8.11.3 sem s pomocjo SASL-a nastavil tako, da se je mogoce
avtenticirati. Storil sem vse, kot je v navodilih na
<http://www.sendmail.org/~ca/email/auth.html>. Poskusil sem z
Netscape-ovim klientom in stvar deluje odlicno (PLAIN avtentikacija, ker
drugega itak ne rabim), vendar je tezava v tem, ker je sedaj Sendmail
odprt vsem, in lahko ne da bi se avtenticiral, posilja mail vsakdo
kamorkoli. To sem ocitno "pokvaril" s tem, ko sem "ubogal" navodila na
prej navedeni strani? Najprej sem bil skepticen, ce se Netscape resnicno
avtenticira, in sem stvar s snortom preveril. V tcpdumpu je lepo vidna
vrstica AUTH PLAIN [string] in 235 2.0.0 OK Authenticated, torej stvar
deluje.
Kako sedaj Sendmail prepricam, da mi ne bo relayal kar vsepovprek,
temvec samo tistim, ki se avtenticirajo?

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejko at varnost.org