[ LUGOS ] SMTP authentication

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Fri Apr 20 18:39:21 CEST 2001

Zivjo

Borut Mrak wrote:

> Ce je luser tako neumen (jebi ga, veliko je takih), da ne more najprej
> prebrati poste, kadar ni v omrezju svojega ponudnika, pa naj si takrat
> nastavi za posiljanje poste drug streznik. Mogoce pa mu je to enostavneje.
> Noben ISP ni dolzan relayat poste za kogarkoli, ki ni v njegovem omrezju.

Vidim, da si ti v precej drugacni situaciji, namrec jaz skrbim za postni
streznik, ki je pri providerju, tako da pri meni ni lokalnega omrezja.
Ce odprem relay lahko vsi posiljajo posto, ce ga zaprem, ne more nihce
vec. Smtp before pop je sicer krasna resitev, ima pa to slabost, da
rabis za to sodelovanje userja. Na zalost je zaradi tega dejstva zame
skoraj neuporaben. Tukaj tudi ni vprasanja dolznosti relayanja. Ali
relayas, kolikor se le da kontrolirano, ali pa raje prodas masino in
prepustis IP nekomu drugemu.

Da preidem spet na bistvo: Ce bi bil smtp before pop res transparenten,
potem bi imel jaz vse reseno. Sicer mogoce res manjka samo ena kljukica
v nastavitvah mail clienta, da bi bil proces za userja transparenten,
ampak dokler je ni, moram flikati streznik z vsemi sortami programckov
in dodatkov, pa se vedno stvar ni taka, kot bi si zelel.

lp

		Bostjan