[ LUGOS ] SMTP authentication

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Fri Apr 20 14:57:28 CEST 2001

On Friday 20 April 2001 13:33, Nejc Skoberne wrote:

> Za Postfix sem videl da je kar precej razsirjen "POP-before-SMTP
> protocol", vendar me zanima, a obstaja tudi kaksen patch za Postfix, ki
> bi direktno omogocal SMTP avtentikacijo?

Zato, ker je pop-before-smtp enostaven in za userja prakticno transparenten,
je tudi tako razsirjen.

Postfix svoje podpore za smtp auth ne oglasuje pretirano, zato ker SASL,
knjiznica ki jo uporablja v ta namen, ni bila nikoli konkretno pregledana in
lahko vsebuje napake. Sicer pa predlagam download source-a in pogled v
SASL_README.

Borut
borut.mrak at ijs.si