Frekvenca monitorja v konzoli in X-ih

Ales Tepina ales.tepina at guest.arnes.si
Thu Apr 19 08:53:14 CEST 2001

Zdravo!
Pred kratkim sem nanovo instaliral Slack 7.1 in sem med instalacijo opazil
opcijo (ki sem jo ponavadi ignoriral)da lahko nastimas resolucijo v
konzoli (drugace sem vedno izbral standard, zdaj pa sem izbral
"best for X"). Ko je sistem bootal so bili
fonti manjsi, v etc/lilo.conf pa je pisalo vga=791. Ko sem si sam doma
nastavljal manjse fonte sem vedno uprabil vga=10 in dobil isti rezultat
le da nisem opazil da je frekvenca monitorja drugacna. Ko je bil slack
nalozen so bili gor X-i 3.6.x ce se ne motim. No da preidem k bistvu.
Razlog da pisem ta mail je, da kadarkoli sem preklopil med X-i in konzolo
se je to zgodilo v neverjetno hitrem casu saj je bila frekvenca monitorja
povsod enaka.Ko sem upgrade-al slacka sem med drugim tudi upgrade-al X-e
in zdaj uprabljam 4.0.2. Ampak ne uspe mi nastimati enake frekvence
monitorja v X-ih in konzoli. V X-ih imam resolucijo 1024*768
(HF=60kHz,VF=75Hz)

Bi mi znal kdo povedat kaj moram v lilo.conf napisat pod vga=? da bom
dobil enako frekvenco v konzoli kot jo imam v X-ih

Sedaj imam vga=10 in to velja (640*480 HF=30kHz,VF=59Hz) in vedno ko
preklopim med konzolo in X-i mi monitor naredi *BLINK* preden preklopi..to
pa traja vsaj 1 sek ce ne vec. Pa se verjetno ni prav priporocljivo da bi
prevec preklapljal, ker bi se scasoma monitor pokvaril. Upam da nisem
prevec zakompliciral vsega skupaj.

Lp,Ales