[ LUGOS ] Cannot unlink ....

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Wed Apr 18 13:14:26 CEST 2001

> Zivijo!
>
> Ravnokar se mi je pojavila ena tezava z mojim RH 6.1,
> sporoca namrec (ce hocem kaj zbrisati)
> rm: cannot unlink `xpr.tgz': Permission denied
> Podobno je tudi ob uporabi ukaza startx
> Ob zaganjanju Xwindows-ov (startx) najprej javi, da ne
> more zakleniti fajla .ICEauthority, ter kasneje nekaj
> podobnega tudi za .Xauthority
> Za ostale uporabnike pa deluje vse normalno. Ali morda kdo
> ve, v cem je tezava?

Spet jest!
Stvar sem uspel resiti (lastnik mojega direktorija je bil root),
sedaj pa me zanima, ali bi morda kdo vedel, kako lahko do tega
pride. chown, chgrp in podobnih ukazov nisem uporabljal, edino
kar je bilo, je bilo to, da sem zabasal / disk. A bi lahko to bil
vzrok? Nic drugega mi ne pride na misel.

Lep pozdrav					aless