[ LUGOS ] Mandrake 7.2

Robert Feri krneki10 at hotmail.com
Tue Apr 17 15:46:09 CEST 2001

Jaz imam doma dva ista racunalnika, ki se razlikujeta le po maticni plosci
in procesorju (v eni je cyrix, v drugi pmmx). Na Cyrixu se mandrake
instalira na pentiumu zamrzne takoj na zacetku se preden pride v graficni
nacin. Tezavo sem resil tako da sem disk prenesel v drug racunalnik in tam
poinstaliral zadeve, kar seveda ni najbolj elegantna resitev.

Z ostalimi distribucijami (debian, rh, suse) pa nisem imel nikakrsnih tezav
na nobenem racunalniku. Vcasih pomaga tudi zamenjava graficne kartice, vsaj
med instalacijo, potem vstavis staro noter.

LP
Robert