[ LUGOS ] ATI All In Wonder 128 PRO

Gasper Furman merjasec at skavt.net
Tue Apr 17 10:52:35 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001, Matija Grabnar wrote:

> Jaz uporabljam avermedia TV kartico in mi cisto dobro sluzi (ne rabim
> televizorja, ampak imam zadevo v majhnem okencu).

Se pravi ta spila.

> Z real serverjem se nisem nikoli kaj dosti ukvarjal, se pa spomnim,
> da je imel en switch s katerim si mu povedal, da naj uporablja V4L device
> kot input. Prednost tega je da lahko prej z xawtv ali podobnim programom
> vidis, ce je vse v redu s sprejemom slike preko kartice.

Ja to ima ja.

> Ce je pa ATI podprt pod V4L (ali V4L2) pa ne vem - spomnim se da je bilo
> nekoc precej prahu dvignjenega, ker ATI ni odprl driverjev, ampak to
> je bilo vec kot leto (ce ne dve) nazaj.

Ja mislim, da se ni nic boljse. Ati nekako obljublja, da se dela na tem in
vse vrze na xfree...

ps: morda se kaksna kartica ki zihr dela? rabim samo tv input

Lep pozdrav,
        Gasper Furman
--
When two people are under the influence of the most violent, most
insane, most delusive, and most transient of passions, they are