scripta

Simon Tomazic simon at aborigin.net
Sun Apr 15 00:01:00 CEST 2001

Imam scripto, ki mi pobira na vsake pol ure pošto na interni strežnik.
Do sedaj je vse delovalo OK, sedaj je pa nastal problem. Če je pošte
veliko in strežnik pobira pošto več kot pol ure crontab ponovno
zažene scripto in želi vpisat gateway ter zagnati fetchmail. Pri teh dveh
ukazih sicer javi napaki, na koncu pa mi izpiše gateway. Kar pomeni da se
pošta ne prenese na interni strežnik.
Sedaj bi prosil če mi pomagate napisat kako bi preveril če je scripta
zagnana, se ne zgodi ničesar, če pa ne se pa naj izvede izvede kar se
mora.

#! /bin/sh
/sbin/route add default gw 192.168.10.254 netmask 0.0.0.0 metric 1
fetchmail
/sbin/ifconfig eth0 down
/sbin/ifconfig eth0 192.168.10.1 netmask 255.255.255.0

--
LP

 Simon