Problemi s Cyrusom

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Thu Apr 12 16:04:30 CEST 2001

Zivjo!

Se je ze komu zgodilo, da userji ne morejo dodajat novih mailboxov?

imam tole situacijo:

$ cyradm -u admin localhost
localhost password:
localhost> lam user.nekdo
nekdo lrswipcda

OK, preden sem ta mail poslal sem se pol ure prckal po sistemu in odkril tole:

user lahko kreira mailbox, ce ga poimenuje user.ime_userja.mailbox, samo
mailbox pa ne gre. Je kaksen nacin, da se ta prepreka preide? Mislim da tak
nacin ni ravno user friendly...(saj ne da bi mi bilo do tega, ampak po glavi
mi skacejo :-\

Borut
borut.mrak at ijs.si