[ LUGOS ] www streznik !

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Wed Apr 11 08:50:11 CEST 2001

igor.videcnik at guest.arnes.si said:
> Pred kradkim sem probal postaviti www streznik na Linux z programom
> NCSA ! Vendar mi stvar noce delat ! Kaj bi bilo bolse ce bi instaliral
> Apacha ? Kaj je sploh mozno postaviti web server z Apachom ?  Zanima
> me tudi kako je z telefonistom INETD, ce uporabljam kabelski internet?

Najprej! Nejah! S! Klicaji!

Ce ti NCSA noce delati, bos moral povedati, kaj ti javi, ko noce delati,
kaj napise v syslog in podobno.
Apache JE web server, torej je mozno postaviti web server z apachom
(cca 60% spletnih streznikov uporablja apache).
INETD ni telefonist, ampak program za zaganjanje servisov.
Priporocljiva konfiguracija inetd-ja je pod kabelskim internetom podobna
kot pri klicnem dostopu, le da moras biti se bolj pazljiv pri odstranitvi
nepotrebnih servisov iz inetd - ker bo tvoj racunalnik pac vec casa dosegljiv
brez tvojega nadzora.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important
Matija.Grabnar at arnes.si