RAMdisk / resident linux

Damir Dezeljin programing at nib.si
Tue Apr 10 12:30:47 CEST 2001

Ciao!

Naredil sem image, kamor sem si shranil vse potrebne file da se sistem
zboota, nato sem ga gzipnu in presnel na DOS particijo ... iz DOSa hotel
bootnit linux z loadlinom, torej:

loadlin kernel root=/dev/ram initrd=image.gz

kjer pa so se zaceli problemi ... ce je tisti .gz file bil vecji od
1,44Mb mi je se preden se je kernel zacel bootat javilo:
Less than 4Mb of memory (imam 128Mb RAMa), s tem da je odkompresiran
image dolg 15Mb.

Ce pa prekopiram manj v ta image, tako da mi ga gzipa na manj od 1,44Mb
pa se lepo bootne, zanima me ce kdo ve kako foro oz. kako lahko to
resim.

Lp,
Dezo