[ LUGOS ] Geometrija slike monitorja

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Sun Apr 8 14:08:25 CEST 2001

> S kermu programu pa lahko nastimam geometrijo slike v bashu, brez x-ov.
> Al pa da nastavil sliko tut v kermu graficnemu spilu ala Quake-u. Za to bi
> verjetno rabu nastimat posamezne mode od monitorja. Al hocm prevec???
>
> Matej Spiller

hm, shell je navaden text mode, 80x25, kot dos npr ... lahko probas, ko
bootas masino, imenu kernel imagea dodati vga=ask, pa ti bo naredu probe
vseh txt modov, ki jih podpira tvoja graficna; osebno mi odgovarja
80x60.
ce ti se to ne bo dovolj, si prevedi kernel s podporo za framebuffer, se
prej se pa nacitaj na to temo v /usr/src/linux/Documentation/fb/ . jst
se mal igram s tem, ko (ce) imam cas ... predvsem je pol cudovita
igracka za dodat na lpp.freelords.org :)

--

Pegasus