celoten LAN na netu preko modema prikljucenega na linuxu

Dezo Programing at nib.si
Sat Apr 7 11:15:17 CEST 2001

Za enkrat sem stvar porihtal z kerneljem-2.2.17 + Ip_Masq + pppd (opcija
deamon) - stvar dela, moti oz. muci pa me se par stvari:
- se vedno ce je kaka prednost ce uporabljam diald
- se bolj pa me muci, da ce naredim na win masini ping www.arnes.si se mi
linux poveze na internet (seveda se mora saj promet je namenjen drugi
mrezi), vendar tega nocem (verjetno bi se to dalo kako v IP-Masq zrihtat).
- muci pa me se sledece ... recimo da imam v LANu 10 Win masin, vendar nocem
vsem masinam oz. se boljse userjem omogociti dostop do interneta, kako lahko
to naredim??? Kaj je edina varjanta s kakim proxijem - kaka boljsa ideja???

Vnovic hvala in lp,
Dezo