celoten LAN na netu preko modema prikljucenega na linuxu

Dezo Programing at nib.si
Sat Apr 7 08:29:29 CEST 2001

Pozdravljeni,

ze nekaj casa iscem po netu kako bi postavil LAN na internet preko enega
modema ... nasel sem vec variant, od katerih mi je najbolj vsec
PPPd+IP_Masq. Zanima pa me v cem je point da nekateri za to uporabljajo se
diald daemon.
Je mogoce to ze kdo delal in ce mi lahko kdo priporoca kak HOWTO ali pa da
kak nasvet - kot receno bi rad spravil LAN na internet in omogocil tudi
posiljanje poste?

Drugo vprasanje pa malo odstopa od prvega:
kaj kdo ve ce se da (in kje se da) dobiti .rpm z kerneljem 2.4.x ?

PS: V obeh primerih uporabljam RedHat-7.0

Lp,
Dezo