[ LUGOS ] Debian2.2 in QT1g

Nejc Novak nejc.novak at guest.arnes.si
Sat Sep 30 10:15:36 CEST 2000

Jaz sem kakšen teden nazaj tudi instaliral KDE, ampak sem dol pobral rpmje
in stvar instaliral. Ampak nisem mogel vseh, ker se je zgodilo tole:

rpm -ivh prvi.i386.rpm
"Tega ne morete instalirati, bla, bla, bla, ker na racunalniku ni
instaliranega prvi.i386.rpm."

Se sedaj mi ni jasno, kako da rpm rabi samega sebe, da se intalira. Cudno.

lp Nejc