[ LUGOS ] referencni cenik

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Sep 29 16:25:56 CEST 2000

On Fri, 29 Sep 2000, Borut Mrak wrote:

> Razmisljam, da bi ukinil reply-to na listo. Ne vem pa, kaksno je mnenje
> drugih. Verjetno bi bilo dostikrat dobro, ce bi odgovor dobil samo
> posiljatelj sporocila, za posiljanje na listo pa bi se bilo treba malo
> bolj potrudit. Mnenja privat, prosim. Ali pa na lugos-bla.

Sem odlocno proti temu. Pa ne zato, ker se mi ne bi dalo potruditi za
posiljanje a listo, ampak zato, ker
 - bi vsake toliko casa pozabil sporocilo poslati na listo in ga poslal
   samo onemu, na katerega sporocilo bi odgovarjal,
 - bi dobival podvojene odgovore na svoja sporocila (1x direktno, 1x preko
   liste),
 - bi posiljal podvojene odgovore tistim, na katerih sporocila bi
   odgovarjal (izogibanje temu pa terja ze skoraj prevec dela),
 - veliko raje dobim 1000 sporocil, ki jih bo nekdo po pomoti poslal na
   listo, kot pa da zamudim le eno samo pomembno, pri katerem se bo nekdo
   slucajno pozabil potruditi poslati jo na listo.

Bi pa podprl idejo, da se Reply-To header pusti primeru, ce kaze na katero
drugo izmed lugosovih mail list, saj bi s tem dobili moznost
kolikor-tolikor normalnega seljenja debat med listami.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/