Mailing lista (Re: [ LUGOS ] referencni cenik)

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar at over.net
Sat Sep 30 11:22:02 CEST 2000

At 03:09 30.9.00, you wrote:
>Komu na cast ste se spravli menjati Majordomo? Delal je vec kot odlicno...
>No ja moje osebno menje mogoce ampak vsaj header je ponovno prepisal tako
>kot je treba...
Hja, precej list je migriralo iz majordoma drugam. Ce bi bil cisto brez
tezav, ne bi tega storili, ne? Sympa sploh ni videti slaba. Drugace pa je
zelo dobra stvar tudi Mailman, saj je ze v zasnovi web aplikacija, kar
olajsa administracijo in krepko razbremeni sistemca, saj po kreiranju liste
vse ostalo lahko prepusti administratorju, ki upravlja z listo preko maila
in/ali weba.

Tomaz