[ LUGOS ] Apache problem

Jure Menart jure at activetools.si
Sun Oct 1 01:03:20 CEST 2000

Si preprican da se ti noce zagnat? Ker tole kar ti zapise je samo warning o
tem da je ze prej obstajala datoteka /var/run/apache.pid in jo je moral
prepisat. Vendar funkcionalno naj bi delal normalno.
Preveri ce ti sam apache dela funkcionalno (vendar tudi ce ti ne, tale warning
nebi smel bit problem, vendar nekje drugje).

--
Ah, kakor pot je nase zivljenje,
temna, zavita,                                             LP, Jure