[ LUGOS ] LINUX z namizjem KDE - flame!

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Oct 31 23:00:53 CET 2000

Yo!

Zdaj bom pa še jaz en flame spustil :) Knjigo sem si ogledal in nikjer
nisem zasledil kako se v konzoli nastavi fonte s sičniki in šumniki.
Ravno tako nikjer ne piše kako se pod X-i nastavi slovensko tipkovnico z
XKB modulom (slovenski simboli so notri to sem videl) niti kako se jo
nastavi z Xmodmap-om. Zadeva je opisana samo za programček kimap pod
KDE-jem pa še za to nebi mogel reči da je kaj opisano, več ali manj je
zadeva razvidna samo s slike, ki je na napačni strani oziroma se ne drži
svojega odstavka.

Naj me kdo preseneti in najde kaj v zvezi s to tematiko ter mi pove kje
(na katiri strani:) je to zapisano. Saj mogoce kje piše pa sem jaz tako
bukov da nisem videl.

Ker je to nekako prva takšna slovenska knjiga o Linuxu, bi pričakoval da
bo vse kar se tiče slovenščine (tipkovnica ter fonti v konzoli in X-ih)
zapisano v svojem poglavju na NAJMANJ treh straneh! Recimo x11amp in xmms
sta opisana in orisana na treh straneh kar je čista bedarija če me kdo
vpraša...

Ne vem kaj naj še rečem no :(

lp,B