[ LUGOS ] Infos 2000

kreit kreit at siol.net
Tue Oct 31 13:37:25 CET 2000

polz at writeme.com wrote:

> Kaksna je razlika med Appletom v Javi in necem v Javscriptu ?
> Jaz sem namrec doslej mislil, da je to dvoje isto.
Nic hudega. Vsak dan se clovek uci.
Javascript ni objekno orientiran. Z njim ne mores delat razredov kot
je to mogoce v appletih. Javascript je bolj preprost, saj ti npr.
samodejno pretvarja med podatkovnimi tipi. Za applete potrebujes
razvojno okolje, za javascript pa samo brskalnik in editor.
Appleti imajo nekaksen lifecycle ala init(), start(), stop(), destroy().
Z njimi lahko pises recimo na System.out, lahko jih debugiras itd...
Navsezadnje v applet lahko das nek frame v katerega nafilas npr. awt
komponente... V povezavi z appleti lahko uporabljas threade, jfc, rmi...

LP!

Ljubo