[ LUGOS ] Re: Kde2?

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Mon Oct 30 11:52:56 CET 2000

Tomaz Toplak wrote:

> Lepo sem sledil INSTALL datoteki v kateri piše da moreš če imaš bash ukazno
> lupino v datoteko .profile dodati naslednje vrstice:
>
> QTDIR=/usr/local/qt
>    PATH=$QTDIR/bin:$PATH
>    MANPATH=$QTDIR/man:$MANPATH
>    LD_LIBRARY_PATH=$QTDIR/lib:$LD_LIBRARY_PATH
>
>    export QTDIR PATH MANPATH LD_LIBRARY_PATH
>
> To naredim in ko hočem zagnati ./configure mi javi da parameter $QTDIR ni
> pravilno nastavljen. Baje da je nastavljen na "" moral bi pa biti na
> "/usr/local/qt"
>
> Prosim za pomoč!

Ocitno ti tvoja ukazna lupina ne prebere .profile datoteke, kar ni nic
hudega. Jo pac na roke preberi, takole:

$ source ~/.profile
ali
$ . ~/.profile

Druga varianta pa je, da doticno vsebino skopiras v neko datoteko,
katero ti ukazna lupina prebere ob startu (.bashrc recimo).

Te spremenljivke $QTDIR... potrebujes samo za prevajanje QT in KDE ne pa
tudi za uporabo prevedenega, zato je smiselno po prevajanju vse to
odstraniti.

lp,
Ales