[ LUGOS ] Java (was Infos 2000)

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon Oct 30 10:02:05 CET 2000

On Mon, Oct 30, 2000 at 10:40:23AM +0100, kreit wrote:

> ze JIT compilerji. Sicer pa ce imas denar, NI PROBLEMA. Lahko kupis
> pravi
> compiler ki pa je primerliv z c-jem, s tem da izgubis na prenosljivosti.

In zakaj bi sel potem neko zadevo razvijat v Javi? Ce izgubim se tisto malo
prenosljivosti, ki jo imam... (Aja, tudi denar omenjas... Hm, z gccjem sem
kar zadovoljen, pa je veliko bolj portable kot Java)

Sem ze v enem mailu prej omenil, da Java ni portable, ceprav se za to trudi.

> XML buzzword ? Se ne strinjam. A ni zanimiva ideja o shranjevanju
> podatkov v

Ja, nikoli nisem rekel da XML sam po sebi ni zanimiv, to se ne pomeni, da ni
buzzword... :) XML je toliko buzzword, kot Linux recimo. Vsi rinejo tja.
Tudi v Javo.. :) XML ima svoje mesto in je tudi uporaben za to kar je bil
narejen.

> npr. XML-QL, XSL? Kaj mislis zakaj so vsi vecji proizvajalci baz
> vskocili in jih
> povezujejo z XML ?

Zato ker je buzzword in ker je do neke mere tudi uporaben. :)

David!