[ LUGOS ] gnome-config

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Oct 29 20:41:44 CET 2000

	Hojla!

On Sun, 29 Oct 2000, marko wrote:
> Pri prevajanju nekaterih programov na Debianu 2.2, Gnome (HelixCode) mi
> javlja
> /bin/sh: gnome-config: command not found
> Kaj je potrebno instalirat, za ta gnome-config in kaj sploh to je?

Predvidevam, da moraš inštalirati nekaj takega kot gnome-dev, ampak takega
paketa ne najdem... :-\

Gnome-config je programček, ki ve, kako je bila trenutna različica gnoma
prevedena in nameščena na sistem. Programček je potreben za prevajanje
programov, ki so odvisni od gnoma.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -