[ LUGOS ] Infos okrogla miza

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.si
Sun Oct 29 19:27:31 CET 2000

Metod Kozelj wrote:
> [...]

V pogovoru po okrogli mizi je potrdil, da je z izjavo mislil povsem
resno; pripravljen jo je tudi ponoviti kjerkoli. Izjavo je dal kot
direktor MS Slovenija.

> A ga je kdo podrezal okoli tistih 'zleht' reklam o prodanih racunalnikih
> brez namescenega OS?

Ne. Okrogla miza je bila na visoki ravni in se nismo spuscali v
podtikanje umazanih vprasanj; preprican sem, da je bilo taksno vzdusje
zelo konstruktivno in primerno strpno.

--
Lep pozdrav,
Aleš