[ LUGOS ] Java (was Infos 2000)

Alesh Mustar alesh at jpdesign.net
Sun Oct 29 18:18:06 CET 2000

On Sun, 29 Oct 2000, David Klasinc wrote:

> No to je ravno tak attitude, kot si ga je izbral Microsoft... In ko bos imel
> ti gigahertze, bo zunaj Java Version X.X, ki bo se tolk boljsa in tolk bolj
> naprednejsa ampak jasno tolk pocasnejsa...
>
> Kar se pa tice samega weba in portabilnosti... Jaz sem se vedno mnenja, da
> bi morali ostati na html 1.0 z dodatkom tabel in se kake malenkosti. Vse
> ostalo je ze bedarija in pocasi dela standard nestandarden...

David,

najprej vrnes odgovor za katerega moram reci da se strinjam, da je odgovor
MS, kupimo novo masino, da bomo lahko poganjali nove aplikacije.
Nato sam zines kontraverzno idejo o tem, da bi moral HTML ostati le pri
tabelah in se kake malenkosti?
Zakaj bi zaviral razvoj HTMLja? Morda ker TI rabis le HTML 1.0 ostali pa
morda druge razlicice, tiste extra malenkosti, tisto kar nekatere stranke
zahtevajo od njih ali celo sami razvijalci za lazje delo?
To je potem z dolocenega stalisca gledano, popolnoma isto kot zakaj smo
sploh razvili avtomobil. Tista 2 pedala in ketna je dovolj, zate, zame ne.

Alesh