[ LUGOS ] ftp znotraj mreze

Martin martin at amadej.si
Sun Oct 29 15:57:40 CET 2000

Zelim si postaviti ftp streznik na masini v lokalni mrezi za masino na kateri tece linux (slackware 2.2.16).
Z programom rinetd (portan iz freeBSD) sm poskusal bindat port iz masine z slackom, ki sluzi tudi kot gateway.
Program uspesno preveze, samo pri ftpju kasneje ne delujejo komande (tudi v passive modu ne).
Potem sem poskusil se z telnet servisom in ugotovil da dela.
U bistvu me zanima ce kdo pozna nekaj takega, ki bi preusmerjal v obe smeri skozi gateway promet po ftp protokolu.
(po moznosti brez ipchains resitve)

Upam da nism prevec zakompliciru ;)