[ LUGOS ] Infos 2000

polz at writeme.com polz at writeme.com
Fri Oct 27 23:51:07 CEST 2000

> Lahko to tvojo trditev malo utemeljis ?
JVM ne more izkoristiti vseh sposobnosti modernih racunalnikov,
kot so 3D graficne kartice, serijski porti in podobna strojna oprema,
zato so za uporabo teh stvari potrebne knjiznice, ki niso
vedno standardne oz. hitre. Tako odpade portabilnost.
Ker res rad uporabljam samo svobodno programje, se mi dejstvo, da
nek program prevedes le enkrat, poganjas pa na razlicnih racunalnikih,
ne zdi prevec pomembno. Zato se mi zdita C in C++ vsaj tako portabilna,
kot je Java (za moje potrebe / na mojih racunalnikih sta).

Poleg tega mi ni vsec, da v Javi na noben nacin ne mores napisati
gonilnika, kar pomeni, da bo vedno odvisna od drugih programskih jezikov.
Edino, kar bi teoreticno lahko Javo resilo, je optimizacija izvajane
kode med njenim tekom, ki deluje tudi med funkcijami, vendar se mi zdi,
da bi bil cas, porabljen za pisanje dobrega JVM bolje porabljen za
izpopolnjevanje obstojecih compilerjev.

Kar se tice internetne povezljivosti se mi zdi, da je JavaScript
skupaj s Flashem samo Zlo. Zaradi njiju je nemogoce napisati majhen,
hiter in zanesljiv web browser. Delno je zato kriv tudi HTML,
ki ne omogoca vsega, kar si oblikovalci strani zelijo, ampak ze sama
ideja, da bi v citalniku teksta moral imeti interpreter za popoln
programski jezik z graficno knjiznico vred, se mi zdi neumna.

Z Javo na serverjih se se nisem ukvarjal, vendar sumim, da bi bilo
vse, za kar je uporabna, mogoce resiti s C++, PHP in podobnimi
orodji, pri cemer bi bile te resitve verjetno celo hitrejse.

To je moja utemeljitev in trenutno mnenje. Mogoce se bo v
bodocnosti spremenilo.