[ LUGOS ] Java (was Infos 2000)

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Fri Oct 27 10:16:33 CEST 2000

On Fri, Oct 27, 2000 at 08:44:16AM +0200, kreit wrote:
> Lahko to tvojo trditev malo utemeljis ?

Ja, java je izguba casa, najbrz ne casa kot takega, vsekakor
pa je izguba procesorskega casa, ki pa ga je dandanes ze tako
zelo na pretek, da se zlorablja v razne noro smesne namene.

Mogoce niti ni izguba, ampak pac poraba casa :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer