[ LUGOS ] Problem z vesafb in zgv

Rok Pergarec root at knux.nu
Fri Oct 27 07:51:28 CEST 2000

Imam ENAKO tezavo! Imam nekega ATI-ja (rage 2). Vsak program ki uporablja
SVGAlib mi ugasne monitor:) Npr. ZGV mi dela normalno, ko pa hocem ven iz
programa se monitor enostavno ugasne, tako da morem rebootat. (drugi
programi mi pa ugasnejo monitor ze ob zagonu!

On Fri, 27 Oct 2000, David Klasinc wrote:

> [...]
jaz imam:

delay = 50
# VESA framebuffer console @ 1024x768x64k
vga = 791