[ LUGOS ] Problem z vesafb in zgv

polz at writeme.com polz at writeme.com
Thu Oct 26 23:08:19 CEST 2000

> Pravzaprav imam 2 problema:
> 1.V konzoli bi rad imel graficni nacin(ko se pokaze oni pingvin;)
Za ATI kartice obstaja posebej fb module, ce se ne motim je atyfb, nisem pa
siguren - preveri!
Potem lahko module das v /etc/modules

> ko pa hocem zagnat zgv pa mi zacne slika samo letet nato pa se
> monitor vgasne pomaga mi samo ctrl+alt+del :)
Verjetno misli, da imas boljsi monitor, kot ga imas v resnici.
Poglej si manpage programa fbset.

> 2.Ja zanima me se to ce imam zagnane x-e pa gpm mi izpisuje :
> Oct 26 13:16:16 Pentagon gpm[294]: Skipping a data packet (?)
> Oct 26 13:16:16 Pentagon gpm[294]: Error in protocol
Verjetno imas PS/2 mis in s startal X in gpm obenem.
Poglej si tisti del gpm-jeve dokumentaciji, ki govori o
repeaterju, ali pa gpm izklopi.