[ LUGOS ] Netscape oz. X-windows

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Oct 25 21:43:25 CEST 2000

On Wed, 25 Oct 2000, Marko Zerak wrote:

> Pozdravljeni !
>

> Zanima me kako se v X-win okolju dopove Netscapu oz kateri drugi
> aplikaciji naj se ob zagonu pokaze na zaslonu tam in tam in v dolceni
> velikosti(po moznosti tam kjer je bil ko si program prejsnjic koncal).
>
> Uporabljam RH 6.2, GNOME , kernel 2.2.14

Ob odjavi iz gnome-a izberes "Shrani trenutno stanje" in kliknes "Da".
ce zelis da se bo nalozil se zadnji web page pa to nastavis v netscapeu
tam kjer nastavis kateri page naj se pokaze

ce mislis med samo sejo pa moras window managerju, ugibam da uporabljas
Sawfish to nastaviti, to naredis tako da gres v kontrolni center in sicer
pod "Sawfish window manager" in "Placement"
ter nato obkljukas "Samodejno si zapomni polozaje okna" in "Samodejno si
zapomni ostale atribute okna". Hkrati pa pusti prazno "prezri polzaj
okna, ki ga je zahteval program".

p.s.: upam da uporabljas Helix-gnome, ker je tisti iz 6.2 MOCNO
zastarel...

Lep Pozdrav
Andraz Tori