[ LUGOS ] posnetek RMS-jevega govora

Roman Maurer roman.maurer at hermes.si
Mon Oct 23 15:39:53 CEST 2000

Armando KOVACIC wrote:

> Uzivamo ! btw, a je kdo kaj slikal ? Mene namrec ni bilo tam...

Da, Aleš Košir je posnel slike, objavljene tule:
http://www.lugos.si/lugos/rms2000/pic/

Luka "hodec po zraku" pa je objavil tele slike:
http://italjet.inforta.com/sony/18.10.2000-Richard.M.Stallman/

MMG, obsežen intervju z Richardom Stallmanom je bil objavljen
v Sobotni prilogi časnika Delo, 21. oktobra 2000, na TV pa boste
lahko RMS videli v naslednjem Studiu City in Resnični resničnosti.
Datuma in ure ne vem.

Sodelavka me je opozorila, da je Polž na Radiu Študent predvajal
posnetek govora s svojim komentarjem.  Vsekakor zanimiv medijski
odmev.  :-)
--
	Pozdrav,
	  Roman