[ LUGOS ] FROM MODERATOR: STOP!

Alesh Mustar alesh at jpdesign.net
Sat Oct 21 15:43:01 CEST 2000

Robert,

ce bo 1% ljudi, ki bere to mailing listo oz. mailing liste lugosa, poslalo
podobne IN drugacne zelje ter klice za pomoc, se lahko odpre samo nova
lista @lugos.si za take maile.
Ne kritiziram oz. ne komenitram vsebine Rokovega maila, to je poglavje
zase, vendar ce se ne motim je Rok kar dejaven (clan) lugosa in se je
sigurno za tako dejanje odlocil z razlogom, vendar sem preprican (skoraj),
da se zaveda, da to ni bilo v skladu s pravilnikom!
Jernej opravlja svojo funkcijo in ce ga bodo tu dolocena custva
"zanesla" je bolje, da se zacnemo odjavljati z liste.

Alesh